POILITICA DE LIVRARE

  • Cursuri online:
    • Cursurile noastre sunt livrate doar online prin intermediul platformei Zoom sau la cererea clientului se poate utiliza o altă platforma online. 
    • Clienții vor intra în posesia serviciilor la data menționată în contract, stabilită de comun acord de ambele părți la momentul semnării contractului.
  • Tabere/Evenimente:
    • Taberele și evenimentele noastre se plătesc online, serviciul fiind prestat fizic.
    • Clienții vor intra în posesia serviciilor la data menționată în contract, stabilită de comun acord de ambele părți la momentul semnării contractului.

POLITICA DE RETUR

  • Cursuri online:
    • Clientii nu pot renunța/anula serviciile noastre dupa efectuarea plății și acceptarea termenilor și condițiilor contractului.
    • Clienții pot renunța la serviciile noastre până la momentul efectuării plății. 
  • Tabere/Evenimente:
    • Clienții pot renunța la plata serviciilor noastre timp de 48 de ore de la efectuarea plății. Pentru anularea/renunțarea serviciilor, in decursul celor 48 de ore de la efectuarea plății, se impune o taxă de 25% din suma achitată. Returnarea sumei de către societatea noastră se va efectua către client în maxim 30 de zile lucrătoare.
    • Dacă ați rezervat sau achiziționat un pachet de servicii tip tabere/evenimente, a cărui executare nu a început încă, aveți posibilitatea să anulați și să renunțați la serciviile noastre fără penalități în anumite condiții. Conform art. 13, alin (3) din OG nr. 2/2018, acest lucru este posibil doar în cazul “unor circumstanțe inevitabile și extraordinare care se produc la locul de destinație sau în vecinătatea imediată a acestuia și care afectează în mod semnificativ executarea pachetului sau care afectează semnificativ transportul pasagerilor la destinație”. Spre exemplu, poate fi vorba despre imposibilitatea de a beneficia de transport și cazare din cauza restricțiilor, limitărilor sau supendărilor impuse de autorități pentru mijloacele de transport (aeriene, terestre sau pe apă), respectiv închiderea sau suspendarea activității unității de primire turistică. Totodată, în această situație aveți posibilitatea de a obține și o rambursare completă a oricarei plăți.